Masz pytanie? Zadzwoń: +48 608 224 076
      Jesteś tutaj:   Strona główna   »   Gwarancja i zwroty

Wybierz kategorię

Gorące promocje

Informacje

Gwarancja i zwroty 

5. Zwroty, reklamacje, wymiana

5.1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. W tym celu należy się skontaktować z Play & Win drogą elektroniczną. Dokument zwrotu-wymiany należy wydrukować i wypełnić. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony, bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem lub fakturą VAT (jeśli faktura była wystawiona). i wypełnionym drukiem zwrotu. Kupujący otrzyma zwrot kwoty zakupu towaru na wskazane konto bankowe.

Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego.

Termin 14-sto dniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy liczy się od dnia wydania towaru.

Gwarantujemy zwrot wartości towaru bez kosztów wysyłki wg pełnych stawek transportowych faktycznie ponoszonych przez Play & Win

Towar z usługą grawerowania nie podlega zwrotowi lub wymianie.

Nie zostanie również wysłany jako przesyłka pobraniowa. Wysyłka nastąpi tylko i wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto.

5.2. Wymiana:

5.2.1. Towar może zostać wymieniony na taki sam, ale w innym kolorze lub zupełnie na inny model. W przypadku takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mail info@slimwallet.pl . Warunkiem jest odesłanie do nas towaru nieużywanego w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem. Koszt wymiany w obie strony pokrywa kupujący.

5.3. Reklamacja:

5.3.1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z firmą na adres info@slimwallet.pl. Należy w takiej sytuacji odesłać towar na adres:

PLAY & WIN

Złockie 101,

33-370 Muszyna

wraz z opisem przyczyny

reklamacji Pismo Reklamacyjne i paragonem. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony drogą e-mailową.

5.3.2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy tylko w formie pisemnej – listownej w terminie ustawowym.

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Play & Win nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

Regulamin Sklepu Internetowego hulajnogielektryczne.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów, korzystanie ze sklepu oznacza akceptację postanowień wyżej wymienionego Regulaminu.


Kontynuuj Zakupy

Newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CHECHINI Hulajnogi Elektryczne
Projektowanie sklepów internetowych iPolska.com.pl